۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

کجا زندگی می کنیم؟

چند وقتی است فشار کار رویم زیاد شده و گاهی احساسات عجیب غریبی می کنم. مثلا امروز برای یک لحظه احساس کردم دارم در کره شمالی زندگی می کنم!! که همه چیز کنترل شده است و هیچ راه نفوذی برای اطلاعات و اخبار وجود ندارد؛ که ایمیل ها و تلفن ها کنترل می شود و خیلی چیز های دیگر. یک بار در باره کره شمالی و شرایط احتماعی اش خوانده بودم و احتمالا به دلیل فشار کاری و استرس، مشکلی در مغزم به وجود آمده و این احساس کاملا بی ربط به من دست داده! فکر کنم به زودی خوب بشوم...

راستی، امروز صبح به صورت کاملا اتفاقی، رفتم سراغ سایت سی ان ان، که فیلتر شده بود. و سایت بی بی سی، که آن هم فیلتر شده بود. نمی دانستم نسخه های انگلیسی این خبرگزاری ها هم فیلتر شده اند. سایت رویترز اما باز بود؛ چیزی که احتمالا از دست مامورین کنترل اینترنت در کره شمالی، ببخشید در ایران، در رفته است...

۲ نظر:

  1. آقای مهدی، علی یا کامبیز
    پس لطفا به هیچ وجه کتاب 1984 را نخوانید چون ممکن است ناچار شوید مدتی در بیمارستان بستری شوید در اثر صدمات روحی وارده.

    پاسخحذف
  2. وبلاگم فيلترشد: www.pazel-2010.blogfa.com
    آدرس جديد وبلاگم: www.majonesabz.blogfa.com

    پاسخحذف