۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

راه پیمایی خودجوش میلیونی بدون مجوز

نقل قول صحبت های یکی از دوستان:
من نمی دانم چرا عده ای بی جهت به همه چیز گیر می دهند؟ برای اینکه راه پیمایی "خودجوش" مردم را زیر سوال ببرند، می گویند توسط سازمان تبلیغات اسلامی، هماهنگی شده بوده است! برای اینکه جمعیت "میلیونی" را زیر سوال ببرند، می گویند سازمان های دولتی، کارمندان را در ساعت اداری برای این راه پیمایی آورده بودند! بالاخره مگر این کارمندان جزو مردم محسوب نمی شوند؟ ولو اینکه به دستور مدیران اداره آمده باشند و اضافه کاری و غیره هم بگیرند، چیزی از مردم بودنشان کم نمی کند.

گیرم اتوبوس ها مردم را به محل راه پیمایی آورده باشند. آن هم اتوبوس های نمره دولتی و سپاهی! باز چیزی از اصل ماجرا کم می کند؟ اگر این مردم، که با هماهنگی برخی ادارات باید به راه پیمایی بروند، وسیله نداشته باشند و یک سازمان دولتی دیگر، وسیله را در اختیار آنان قرار دهد، اشکالی دارد؟ این باعث می شود که برنامه، کلا دولتی بشود؟ شاید. اما این ها برای شرکت در برنامه تبلیغاتی کاندیدای انتخابات که نیامده بودند که بگوییم استفاده شخصی از اموال دولتی شده است. این مردم، به سفارش مدیران سازمان های دولتی، برای دفاع از ارزش هایشان آمده بودند و طبیعی است که سازمان های دولتی هم به این حمایت، کمک کنند.

حالا گیرم مردم برخی را هم بدون دادگاه، محکوم کرده و مجرم شناخته اند! و علیه شان شعار داده اند. چطور اگر همین مردم، آن طرفی شعار بدهند، خوب است، اما بر ضد آنها شعار بدهند بد است؟

گیرم مجوز هم نداشته است، مگر خودتان نمی گویید راه پیمایی بر طبق قانون اساسی، اگر بر خلاف اسلام نباشد به شرط عدم حمل اسلحه، آزاد است؟ حالا اینکه صدا و سیما چرا آن را مرتب "راه پیمایی بدون مجوز" نمی خواند، مشکل من نیست، این را بروید از آقای ضرغامی بپرسید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر